athlon64 a linux aplikacie

Čtvrtek Listopad 6 21:23:06 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 08:44:47PM +0100, Tibor Zenis wrote:

> Po cca siestich rokoch s debianom skusat RH sa mi nechce, a ako
> som uz pisal, veci, ktore su v distribucii nie su rozhodujuce. (Viac ako
> 2GB RAM mat nebudem)

+ 4GB ve swapu je dohromady 6GB virtualni pameti.

> Na toto som uz zabudel a google este o tom nevedel :-( Asi nebudeme
> riskovat a kupime 2×Athlon32.

Riskovat HW kvuli predsudkum k distribuci neni zrovna nejlepsi volba.

Spravuju ruzne systemy a krome obstrukci s balicky, presunutymi nebo
jinymi konfiguraky a vlastni pohodlnosti problem nevidim.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz