Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Listopad 6 21:37:25 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 09:18:44PM +0100, Petr Šobáň wrote:
> Jinak z čeho ta Fedora vychází ta první verze z kterého RH ?
Z RH9/rawhide pokial sa nemylim.

> A když mám RH9 mám na ni přejít nebo ne?
No na to je tazke odpovedat. Zavisi od toho, ako to bude s Fedora Legacy, ja
osobne zatial potrebu upgradu nevidim, o par mesiacov to moze byt uz ine...

> Půjde provést update z RH9 na Fedoru - skoušel to někdo ?
Neskusal som ale podla mna by to malo byt zhruba take iste ako z RH8.0 na RH9.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler