Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Čtvrtek Listopad 6 21:39:31 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 09:18:44PM +0100, Petr Šobáň wrote:

> Díky za vysvětlení.
>
> Jinak z čeho ta Fedora vychází ta první verze z kterého RH ?
> A když mám RH9 mám na ni přejít nebo ne ? Půjde provést update z RH9
> na Fedoru - skoušel to někdo ?

Je to uplne stejne, jako kdyby se to jmenovalo Red Hat Linux 10. Uvnitr
se nezmenilo vubec nic, probihal normalni vyvoj a premalovali akorat
nalepku. Jinak zustalo vsechno: vyvojari, masiny, system vyvoje, system
sledovani chyb (Bugzilla), zopdovedni lide za baliky, instalator,
konfiguracni nastroje, stejne baliky atd.

Proste (jak zde tvrdosijne nekteri tvrdi) Red Hat Linux uz neexistuje,
jenze vlastne existuje :-) [pod jinym jmenem, s jinymi podminkami
supportu a zaruk, bez RHN, s moznosti vstoupit do vyvoje bez pobirani
platu atd].

Proste jednou RH prinesl Glibc, jindy nove GCC, pripadne NPTL atd.
Vzdycky nejaka zmena a vzdycky se najde dost lidi, kterym to desne vadi
a vidi v tom utok na komunitu, konec sveta nebo alespon kapitalisticky
vykoristovatele (ne)platicich klientu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz