notebook s OS Linux/BSD

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Pátek Listopad 7 11:19:27 CET 2003

Dobry den,

 > Pokud by Vam stacil, tak se mrknete na Acer 24x FX, ten model se
 > dodava
 > jen s DOSem.

tento notebook mam ale na Linuxu jsou s nim problemy.
Nejde vubec nainstalovat Mandrake Linux. Zkousel jsem 8.2,9.0,9.1,9.2.
Bez uspechu.
Nefunguje ani Knoppix 3.2 2003-09-05
Bootovani skonci na OK, booting the kernel. Dal to nepokracuje.
Nepomahaji ani parametry acpi=off a pod.
Stejne je na tom kernel-2.6-source-2.6.0.test9.4mdk.rpm i kdyz pri
kompilaci vypnete ACPI.
Asi nejaka obecna chyba mdk kernelu protoze na ofcialnim to nabootuje.

RedHat 9.0 nainstalovat jde. Ale nefunguje ACPI. Nevidite ani v jake
stavu je baterie. Je to dosti neprijemne kdyz se Vam notebook vypne pri
praci.
Aby slo zapnout DMA musite nainstalovat kernel 2.4.20-20.9.

ACPI z test rady kernelu 2.6 take nejde pouzit. Ukazatel baterie sice
funguje ale do doby nez tomu seberete elektriku. System vyhodi kernel
panic a konec.

V pondeli se chystam nainstalovat Fedoru. Uvidime jak si poveda ta.

Petr

--
email : petr_h na mrp.cz;ok2cqr na post.cz
work  : www.mrp.cz