notebook s OS Linux/BSD

srakyi srknfo na centrum.cz
Pátek Listopad 7 16:49:20 CET 2003

Jasne, tomu rozumim .. ale i tak mi prijde docela zvlastni vybirat
notebook podle toho jestli tam sou nebo nejsou windoze. Uznavam ze je
hloupe vyhazovat ty 2000,- za neco co rovnou smazu ale na druhou stranu
mi prijde jeste horsi kupovat si naky na kolene zbastleny notebook jen
proto ze tam ty wokna nejsou.
	Mne osobne teda aceri taky moc nepotesili kdyz mi na teple lince
oznamili ze neexistuje moznost koupit nektery z jejich novych "vyssich"
nb. bez WinXP, ale co se da delat .. i tak se mi zdaji ty jejich pomerem
cena/vykon nejvhodnejsi ke koupi (kterou minim za par dni uskutecnit).

	..srakyi