Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pátek Listopad 7 12:18:06 CET 2003

http://fedora.redhat.com/about/rhel.html,

>Proc si myslite ze nic z toho nehrozi ani v budoucnu ?

Protoze BSD si svou soudni kauzu ohledne "ukradeneho kodu" pred vice nez
deseti lety prozil a je jasno. A co se tyka akvizic, tezko je kdo
prorokem co se tyka IT, to je fakt. Moc se mi libi co napsal p. Hlavenka
v dnesnim clanku na Zive:

>Novell provokuje k jednomu hodně divokému scénáři. Zkusme jen tak pro
>procvičení předpokládat, že open source software se celosvětově ujme a
>víceméně vytlačí software komerční, proprietární. V tomto případě může
být >osud Microsoftu velmi podobný Novellu - firma za patnáct let bude
bez >budoucnosti, avšak v bance bude mít 150 miliard dolarů, tedy jmění,
za >které si lze pořídit několik států - nebo koupit takovou IBM i "s
chlupama" >a být nadále nejmocnější počítačovou firmou na světě. Prosím,
neberte ovšem >tyto vývody zase tak vážně :))

	Z.