Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Pátek Listopad 7 16:47:45 CET 2003

# A jestli to neudělá nikdo ve Fedoře (jako že o tom pochybuju), tak já
# sám to udělám a minimálně vystavím ve svém repozitáři na ftp.linux.cz
# (ne-li přímo u nich).

Tak to jsem si oddechl. Bal jsem se, ze uz nikdo nebude udrzovat balicky pro
stavajici RedHat 9. Protoze zadnej RedHat 10 nebude (jak jsem pochopil), tak
na tom budeme muset dlouhodobe zamrznout, nez RedHat prehodnoti sve
strategie. Duveru v produkty s novym jmenem nemam - kdo vi co se z takove
Fedory stane....

A mam na krku mraky stroju na univerzite s RH8 a RH9 - pri prepostu na ES
cenu to vychazi na bratru 300 tisic rocne jen na licencich, kdybych chtel
podporu od RH.

Uff, to jsem si dneska oddechl, ze to nekdo bude udrzovat dal.

--milan