Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Listopad 7 12:43:59 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> Tohle by opravdu bylo dobre poslat primo do Nemecka.

Souhlas. Akorát teď události okolo SUSE tenhle případ trochu zastřely...

Bohužel jsem byl po vstupu na stránku
http://www.linux.org/groups/germany.html lechce v šoku, protože tam je
tolik LUGU, že jsem nedokázal najít ten "nejsprávnější".
Pak mě napadlo jednoduše linux.de a tam jsem našel pouze mail na nějakou
redakci: redaktion(at)linux.de.

Co se týče případu SCO v Německu, tak se do věci vložily organizace
LinuxTag http://www.linuxtag.de/ a tarent GmbH http://www.tarent.de/,
takže se nabízí možnost oslovit je v této věci také.

R.V.