Dodrzeni GPL v SUSE live-eval-9.0

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Listopad 7 12:59:27 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003, Radek Vybiral wrote:

> Souhlas. Akorát teď události okolo SUSE tenhle případ trochu zastřely...

Ouha, vypadl mě celý odstavec...

Chtěl jsem navrhnout, aby se popis celé výzvy v anglickém jazyce odeslal
na LUG do Německa, kdy by doąlo k jisté medializaci přesně tak jak nám
poradil Petr Kania, ľe cituji: zalezi take na spolupraci s linuxovou
komunitou, resp. na tlaku vyvijenem komunitou.

R.V.

Daląí informace o konferenci Linux