USB scanner Genius ColorPage-HR6X Slim v RH 7.3

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Listopad 7 13:35:53 CET 2003

> Zdravim,
  Ahoj,

>    ja musím ten backend ještě nějak konfigurovat, když mi ho
  Jasne

> utilita sane_find_scaner najde a správně označí vendor ID a
> product ID?    Poradíte mi někdo prosím Vás jak?
  Sane-find-scanner nedela vubec nic moc duleziteho, hlavni je, o
vypisuje scanimage -L. Backend se konfiguruje, v zavislosti na distru a
tam kde ma umisten sve konfiguracni soubory.
  Proto take ti find-scanner nahodou nejaky scanner najde, ale xsane ti
neskenuje. Protoze nema z ceho, protoze neni nakonfigurovan.
sane-find-scanner nema se zbytkem sveta vubec nic spolecneho. Vsechny
ostatni utility uz pouzivaji jednu konfiguraci. Doufam ze se to da nejak
pochopit :-)
  RTFM, bud v manualu nebo dokumentaci k sane. Dale viz.
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/200844/
  Dale: musi byt natazen jaderny modul pro ovladani toho scanneru jak uz
tu nekdo zminoval. Potom konfigurace viz. navody, konfigurace backendu
se zase bude provadet v prislusnem souboru v adresari sane a
odkomentovanim tohoto backendu v dll.conf

> Děkuji Radim
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz