USB scanner Genius ColorPage-HR6X Slim v RH 7.3

batradim na post.cz batradim na post.cz
Čtvrtek Listopad 6 15:42:55 CET 2003

> AHoj,
> Ze ji frontend nenajde jeste muze znamenat,
> ze ani nemas zkonfigurovan
> sane backend pro tento scanner. Coz je mozne,
> dokonce pravdepodobne.

Zdravim,
   ja musím ten backend ještě nějak konfigurovat, když mi ho
utilita sane_find_scaner najde a správně označí vendor ID a
product ID?    Poradíte mi někdo prosím Vás jak?
Děkuji Radim

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid