vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Listopad 7 15:04:34 CET 2003

On Fri, Nov 07, 2003 at 02:50:33PM +0100, David Trcka wrote:

> (reaguji na drivejsi nez tento prispevek)
>
> Kdyz na PIII/800 s 512M RAM udelam VM se 128M RAM a do ni w2k, jsou ty
> w2k rychlejsi nez na pocitaci s PII/300 a 128M RAM. To mam zmereno. A
> krome toho se na hostitelskem pocitaci normalne pracuje. Takze je to
> urcite mnohem vice, nez 10% hostitelskeho vykonu.

Bezne pouzivame vmware GSX verzi. Pro ty co nevedi co je GSX: Serverovy
vmware, na kterem se pusti treba pet virtualu. Vykon to omezuje pramalo.
Jede to jako z praku. Sam Vandrovec (pise pro vmware v cecku a asi i ty
vmware moduly do kernelu jsou jeho prace) rika, ze to vykon neomezuje
a uz mu ve vmware bezi i nekolik ostrych serveru.

Bavil jsem se s nim, jestli je to dobre mit na vmware ostry server.
Vysvetloval proc je to v poradku, kdyz to vykonove utahne.

Hezky den
-- Dalibor Straka