VMware & Virtual PC

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Listopad 7 15:06:38 CET 2003

Dňa Pi 7. November 2003 14:29 ste napísali:
> az ted se poradne divam na opsny, takze
>
> # qemu disk_s_woknama.img
no to je sice pekne, ale ako tie wokna tam dostanem? :))
chcem aby bol hdb image nejakeho cd, aby ho bral ako cd
a mohol som na hda normalne windows nainstalovat.
to by snad slo, nie? :)

lenze neviem ako spustit akoze to cd.
iso mam.

> nebot je to rozdeleno na qemu a qemu-fast.
> Zkousel jste fast, nebo pouhe qemu?
fast mi zamrzava pri prepinani do grafickeho modu

--
:
:. stay cool