Suse 8.2 a FastTrack S150 SX4

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 8 00:24:20 CET 2003

Dne Fri, Nov 07, 2003 at 11:45:18PM +0100, Petr Matějovský napsal:

> mam RAID radic Promise FastTrack S150 SX4 (4x S-ATA - RAID5). Chtel bych se
> zeptat jestli Suse 8.2 tento HW podporuje v jadre, protoze na webu je stale
> ovladac pro verzi 8.1 i kdyz tento radic je novinka.  Pujde ovladac pro 8.1
> do verze 8.2 ?

Podle me ho moc nepodporuje. Ja jsem si sam Promise radic koupil a dost jsem
s nim narazil, protoze meli podporu pro redhat, ale jaksi s ni prestali u
verze 7.3.

Kdyz se mrknete na nazory vyvojaru, tak ochota je podporovat je minimalni,
Promise jim odmitl dat jakekoliv podklady, zverejnil nejaky polofunkcni
binarni modul, ktery chodi, ale jadro v nem stravi strasne moc casu. Tuhle k
tomu jeden z nich napsal, ze SIL poskytl specifikaci a tak je podporovan,
Intel poskytl specifikaci a je podporovan (mimochodem s ICH5 jsme pri
testovani dosahli nejlepsich vysledku vubec) a tak neni duvod podporovat
nespolupracujici promise, kdyz jsou uz dva kvalitni SATA cipy podporovane.

SUSE 9.0 uz modul pro muj radic obsahuje, ale je oznacen jako beta a presne
tak se i chova - pri cteni konfigurace raidu se zasekne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.