Notebook Acer & RH9

Cyber linux na profihosting.cz
Sobota Listopad 8 12:35:00 CET 2003

Mam problem, na notebook Acer TM283 jsem si nainstaloval RedHat 9 a za zadnou cenu mu nemuzu vysvetlit, ze moje 15" LCD opravdu umi 1024x768. Pod vindos je to v pohode, takze to vazne umi, ale kdyz mu to nastavim (i rucne v konfiguraku), tak pri vic jak 800x600 a 256 barvach pada do textoveho modu a proste grafika nenabehne. Zkousel jsem i zkopitovat konfiguraci od kolegy ktery ma notebook HP, ten s tim problemy nema, mne vsak nefunguje ani jeho kofigurce. Netusi nekdo, cim by to mohlo byt? Grafickou kartu i monitor si to detekne samo a spravne, takze s tim problem nebude.

Cyber