Notebook Acer & RH9

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Listopad 8 12:50:42 CET 2003

On Sat, 8 Nov 2003, Cyber wrote:

> Mam problem, na notebook Acer TM283 jsem si nainstaloval RedHat 9 a za
> zadnou cenu mu nemuzu vysvetlit, ze moje 15" LCD opravdu umi 1024x768.
> Pod vindos je to v pohode, takze to vazne umi, ale kdyz mu to nastavim
> (i rucne v konfiguraku), tak pri vic jak 800x600 a 256 barvach pada do
> textoveho modu a proste grafika nenabehne. Zkousel jsem i zkopitovat
> konfiguraci od kolegy ktery ma notebook HP, ten s tim problemy nema, mne
> vsak nefunguje ani jeho kofigurce. Netusi nekdo, cim by to mohlo byt?
> Grafickou kartu i monitor si to detekne samo a spravne, takze s tim
> [...]

Jaka je tam graficka karta? Ja mam ve svem Aceru (TravelMate 632LV) nvidii
- pokud ji mate taky, musite si stahnout drivery z http://www.nvidia.com/,
abyste z te karty dostal nejaky rozumny vykon. Najdete tam myslim primo
balicek pro Redhat 9, takze instalace by nemela byt problem (ale
nezapomente si stejne precist README, je treba upravit asi tri radky v
konfiguraci Xek).

--
JiKos.