!!PROBLEM!!

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Listopad 9 00:02:18 CET 2003

Dne Sat, Nov 08, 2003 at 11:11:43PM +0100, xkenni napsal:
> Poradte mi prosim. Mam notebook Toshiba Tecra 510cdt a muj problem je
> nasledujici:
> Jakmile nainstaluji na cisty hdd windows (zkousel jsem to nekolikrat), tak
> mi po instalaci zacnou nabihat a vyhodi mi  hlasku: "Chybne volani
> dynamickeho propojeni VxD zarizeni 3,  sluzby B. Konfigurace systemu windows
> neni platna. Spuste znovu instalaci systemu a problem opravte."
> Ovsem pusteni instalace znovu vubec nepomuze a nevim co s tim. Moc dekuji za
> kazdou radu, pokud jste se s necim podobnym uz setkali nebo tusite co by to
> [...]

Reseni je az neuveritelne jednoduche. Vezmete prvni CD libovolne linuxove
distribuce a nabootujete z nej. Kdyz se bude ptat na rozdeleni disku, tak
reknete pouzit cely disk pro linux a garantuji vam, ze uz nikdy o zadnem
problemu s VxD neuslysite.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.