linux jako satelitni primac

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Pondělí Listopad 10 08:23:13 CET 2003

Dobrý den,

tento přijímač je na trhu již rok. Mám jej doma a jsem s ním spokojen,
nejen jako SAT ale i domácí MP3 přehrávač. Jako alternativa k tomuto
zařízení je tzv. DreamPC který je konstruován na základě MB Via Epia
který má integrované vše i TVOUT. Nemá port pro floppy. Má jeden PCI
slot do kterého se osadí PCI DVB karta SkyStar 2. CO se týče SW, tak
by měl jít použít vdr projekt. Více informací poskytne google
po zadání slov "linux dvb"

Martin