linux jako satelitni primac

Pavel Dobes dobes na fcc-cr.cz
Pondělí Listopad 10 17:13:52 CET 2003

On Mon, 10 Nov 2003 08:23:13 +0100
Martin Blaha <conf.linux na seritech.cz> wrote:

> Dobrý den,
>
> tento přijímač je na trhu již rok. Mám jej doma a jsem s ním spokojen,
> nejen jako SAT ale i domácí MP3 přehrávač. Jako alternativa k tomuto
> zařízení je tzv. DreamPC který je konstruován na základě MB Via Epia
> který má integrované vše i TVOUT. Nemá port pro floppy. Má jeden PCI
> slot do kterého se osadí PCI DVB karta SkyStar 2. CO se týče SW, tak
> by měl jít použít vdr projekt. Více informací poskytne google
> po zadání slov "linux dvb"
>
> Martin

Zaujalo me http://www.cadsoft.de/vdr/index.htm

Jenom by me zajimalo...

Existuje nejake zarizeni ktere by pustlio rozkodovany program ze
satelitu do anteny? Ja nevim, ale ja nemam televizi s s-videem na
vstupu. A nevim jak funguje ta dvb karta. Ta stehne jako televizni karta
ma tuner a zpracovava pouze jednu prave naladenou vec a nebo funguje na
principu
dostanu data -> rozkoduji -> odeslu v jinem foramtu

Me by se lobilo bpchnout nekam v rohu PC s linuxem. Do toho by sla ta
satelitni antena. A z druhe strany by byl vystup ve stejnem foramtu v
jakem je normalni antena s tim, ze by se dalo navolit na jake kanaly by
se co poustelo (tzn. vice stanic na jednou). A pak by k te natene byly
pripojene televize, kde kazda by mohla sledovat jiny satelitni program.

Je to utopie???

Diky
PaD
--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth