Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Listopad 10 10:45:50 CET 2003

Pochopil
> To _vubec_ neni dobry napad. Pokud neco nebude fungovat, budete
> samozrejme nadavat a na to, ze jste ignoroval chyby hlasene pri
> instalaci, si za mesic nevzpomenete.

Nesouhlasim. Pokud balicek neohrouzuje funkcnost systemu (a takovych se
instaluje mraky) tak neni duvod kvuli tomu nepovolit dalsi instalaci. Je
dobry takovou chyby zalogovat, to ano, ale zablokovat instalaci kvuli
(trebas) chybe v manualovych strankach mi neprijde zrovna idealni.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz