Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 10 10:48:55 CET 2003

On Mon, Nov 10, 2003 at 10:37:51AM +0100, Miloslav Trmac wrote:
> To _vubec_ neni dobry napad. Pokud neco nebude fungovat, budete

 Neni dulezite  jak dobry je to  napad, ale ci je  to napad. Uzivatel by
 mel mit vzdy  (pokud zrovna neridi jadernou  elektrarnu) moznost udelat
 co uzna za vhodne. Treba prohodit PC oknem...

 Vyvojar dotycneho software pravdepodobne  nebyl na pracovisti dotycneho
 uzivatele, nealyzoval  dlouhodobe jeho  praci, jeho HW,  jeho pozadavky
 takze nechapu  kde bere  odvahu (a drzost)  vyloucit dotycneho  usera z
 rozhodovani.

> samozrejme nadavat a na to, ze jste ignoroval chyby hlasene pri
> instalaci, si za mesic nevzpomenete.

 Ano,  ale  takova byla  jeho  volba. Ostatne  zakladni volba  muze  byt
 nepouzivat vubec dotycnou distribuci :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/