Padani apache

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 10 12:56:17 CET 2003

> pravidelne v 06:36 rano mi pada apache. Z logu jsem vysledoval akrat to,
> ze tu pravidelnost zpusobuje _asi_ googlebot nebo yahoo-search. Vzhledem
> k rozsahlosti webu mnoho virtualu a velke zatizeni se mi spatne hleda
> v logach. Nekdy spadne i mimo 06:36, ale to je tak jednou za tyden.
  Nemohou byt nepravidelne pady cilenym vysledkem ruznych rootkitu ci
podobne haveti?

> Nemate nekdo andelsky napad, jak zjistit, ktera stranka zpusobuje padani
> apache? Pouzivam verzi
> Apache/1.3.27 (Unix) PHP/4.3.1 mod_ssl/2.8.12 OpenSSL/0.9.6c rus/PL30.16
> configured
  Jestli to nejsou patchovane verze, doporucuji rychle zmenit na: Apache
1.3.29, PHP 4.3.3, mod_ssl/2.8.16.
  Krome toho ze se resila jedna bezpecnostni chyba za druhou tam zase
az tak moc zmen nebylo :-)

> Obcas to vsak chytne SIGTERM uplne bez predchoziho erroru
  Nejaky DoS nebo tam obcas nekde neco tece?

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz