Padani apache

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Listopad 10 13:55:57 CET 2003

On Mon, Nov 10, 2003 at 12:56:17PM +0100, David Jez wrote:
>   Nemohou byt nepravidelne pady cilenym vysledkem ruznych rootkitu ci
> podobne haveti?

Ne. Je to normalni Debian stable se skompilovanyma vecma pro LDAP,
apache, ssl, php, mysql a postgresql. Zbytek balicky. Jednou si z nich
udelam balicky. Jednou....

>   Jestli to nejsou patchovane verze, doporucuji rychle zmenit na: Apache
> 1.3.29, PHP 4.3.3, mod_ssl/2.8.16.

Prave ze jsou. Navic rusky apache je nejnovejsi 1.3.28 a mod_ssl pro
1.3.28 je 2.8.15.

>   Krome toho ze se resila jedna bezpecnostni chyba za druhou tam zase
> az tak moc zmen nebylo :-)

>   Nejaky DoS nebo tam obcas nekde neco tece?

Spis bych od kernelu cekal sig KILL. Todle vypada, ze ho neco regulerne
(schvalne) ukoncuje.

-- Dalibor Straka