VMWARE a sdileni adresaru

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Listopad 10 15:18:08 CET 2003

Dne pondělí 10 listopad 2003 15:10 jste napsal(a):
> Zdravim,
> jak pozoruju diskuzi o VM Ware, napadla me vec. Ma nekdo zkusenosti se
> sdilenym adresarem, pokud mam VM Ware na hostitelskem Linuxu a bezi mi v
> nem Windows 98 ? V napovede stoji, ze je potreba Win typu NT, nicmene
> jestli nekdo rozbel sdileni s Win98, budu rad, kdyz se podeli :-)

Ja myslim, ze neni treba znovu objevovat hotove, ci delat veci zbytecne slozite.

Virtualni stroje se v siti jevi a chovaji zcela stejne jako skutecne stroje.

Takze ja osobne to resim tak,
ze nekde (= na serveru = to je casto ta masinka, u ktere sedim)
spustim sambu, v ni udelam ty shares, ktere potrebuji
a z virt. stanic si je proste klasicky pripojim.
Konkretne toto pouzivam z cele palety Windows (95,98,NT,2000,XP)
na testovani jakehosi SW, ktery ale vyvijim na linuxove pracovni
stanici.
--
S pozdravem
Ivo Panáček