MDK a Samba (WAS: VMWARE a sdileni adresaru)

Jan Polzer jpolzer na seznam.cz
Pondělí Listopad 10 16:23:14 CET 2003

diky, uz jsem to nastavil. Nevim, z jakeho duvodu mi to vcera neslo, ted
je vse OK. Mimochodem, nevi tu nekdo, jak nastavit v Mandrake 9.1
sdileni /mnt pomoci tech grafickych udelatek ? Tedy pomoci Mandrake
Control Centra ?

Musel jsem to upravit a nastavit rucne v konfigu samby ...

JP