SiS 746 a nVidia GeForce 2

Petr Sebor petr na scssoft.com
Středa Listopad 12 14:13:54 CET 2003

Bohdan Milar wrote:

>Mam i v tomto pripade pouzit komercni nvidia ovladace? Ma byt zapnute DRI?

Bez binarnich/komercnich driveru ta 3d grafika bohuzel nepojede, takze v
tomhle
pripade neni jina moznost. DRI musi byt vypnute, NV ovladace tuhle
infrastrukturu
nepouzivaji, staraji se o vsechno samy.

>Zajimave reseni. Ktery z modulovych souboru bych mel editovat? Staci na to
>nejaky hexedit?

jedna se o soubor nv-kernel.o....

v include/linux/pci_ids.h je:
#define PCI_DEVICE_ID_SI_745            0x0745
takze hledame hexa posloupnot 45 07 (je to maly indian)

co jsem se tak zbezne koukal, tohle cislo se tam naleza celkem 3x, z
toho dvakrat v sekcich,
ktere jsou nezajimave.

na pozici 0x001c61d1 to 45 07 je, takze teoreticky by melo stacit jenom
ten prvni byte zmenit na 46,
ulozit, prelozit, slinkovat a pustit, hexedit uplne staci.

Petr

PS : Je to absolutne bez zaruky, jestli z te videokarty po tehle zmene
vyleti ufo, tak za to nerucim.