putty a diakritika

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Středa Listopad 12 14:34:23 CET 2003

A jste si jistej, ze vam je uplne jasny rozdil mezi konzoli a seriovym
terminalem (potazmo pseudo terminalem pri telnet/ssh/aj. spojeni)??? ;o)

Jinak s PuTTY by nemel byt problem podporu cestiny resite primo v nem.
S mapou klavesnice na konsoli a fontem na konsoli to nema nic spolecneho.

Martin