ADSL na siti

Ing. Jakub Jelinek jelinek na goa.braillnet.cz
Čtvrtek Listopad 13 08:36:26 CET 2003

> Pokud nemate stabilni sirku pasma, tezko nasadite QOS (htb),
> coz byste mozna chtel. V tom pripade je to argument proti ADSL.
>
> - -
Me jde jen o jednu vec, pokud odriznu mikrovnu, tak chci mit jistotu, ze
pokud se mi soucasne pripoji treba 30uzivatelu, kteri zacnou neco tahat,
nebo jen internetit, ze nedojde k tomu, ze linka zkolabuje a nepujde nic
(tak jak se to stane, pokud sit pustim pres satelit). Jde mi o to, aby se
nacitani umerne zpomalilo ale porad to slo.

Co se realizace tyce, tak samozrejme uvazuji o Profi variante, ta home
nepripada v uvahu hlavne kvuli limitum pro stahovani dat. (bojim se ze i
tech 20GB by a mesic padlo:)