ADSL na siti

Phill PedroPhill na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 13 09:16:27 CET 2003

> Me jde jen o jednu vec, pokud odriznu mikrovnu, tak chci mit jistotu, ze
> pokud se mi soucasne pripoji treba 30uzivatelu, kteri zacnou neco tahat,
> nebo jen internetit, ze nedojde k tomu, ze linka zkolabuje a nepujde nic
> (tak jak se to stane, pokud sit pustim pres satelit). Jde mi o to, aby se
> nacitani umerne zpomalilo ale porad to slo.

Ale to se samozrejme stane na jakekoliv lince. Staci dva uzivatele, jeden
pouzije nejaky Download Manager a zacne stahovat velke mnozstvi dat
pres hodne tpc spojeni a je to hotovo. Vychazi to z TCP/IP protokolu,
ktery rozdeluje pasmo rovnomerne mezi spojeni, vice by vam urcite rekl
nekdo zasvedcenejsi. :-)
    Jinymi slovy bez HTB ci CBQ to proste nepujde. A HTB zas nepujde
bez jasne definovane rychlosti linky. Takze pokud se agregace u nizsich
tarifu projevuje rychlostmi od 30kbit-450kbit, tak to nikdy fungovat
nebude.

> Co se realizace tyce, tak samozrejme uvazuji o Profi variante, ta home
> nepripada v uvahu hlavne kvuli limitum pro stahovani dat. (bojim se ze i
> tech 20GB by a mesic padlo:)

    Nevim ale jak je to s drazsimi variantami, zde agregace uz urcite nedela
takovy bordel, takze tam by to melo byt v pohode. BTW ta cena je ale
uz uplne prehnana. Osobne bych pockal az na pristi rok, jak to vse dopadne

-Phill