DŮLEŽITÉ: Návod na oživení LG CDROM mechaniky

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 13 09:41:11 CET 2003

Dobré ráno,

pro ty, kteří vlastní tenhle nepovedený kus hardware mám zřejmě dobrou
zprávu.

Na adrese: http://us.lgservice.com/
klepněte na Product Support, dále na Device driver a nakonec na CD-ROM.

Na stránce najdete seznam souborů s firmware pro dané typy mechanik a je
tam také návod (Dead.gif), jak celou mechaniku opět oživit.

Prosím tedy někoho, kdo daný kus vlastní a narazil na tento problém, aby
neprodleně tento postup otestoval, sepsal krátký český návod jak
postupoval a buď ho poslal mě nebo sem do konference a já se postarám, aby
se všichni dozvěděli, že firma LG Electronics uznala chybu a nabízí
opravu!

Jde o to, že zpráva, že MDK "zničí" mechaniku se rozlétla rychlostí blesku
a je tudíž vhodné, aby se zpráva o tom, že lze provést nápravu, rozlétla
stejnou rychlostí.

Děkuji

R.V.