DŮLEŽITÉ: Návod na oživení LG CDROM mechaniky

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Čtvrtek Listopad 13 10:06:30 CET 2003

Dne čt 13. listopad 2003 09:41 jste napsal(a):
> Jde o to, že zpráva, že MDK "zničí" mechaniku se rozlétla rychlostí
> blesku a je tudíž vhodné, aby se zpráva o tom, že lze provést
> nápravu, rozlétla stejnou rychlostí.

Je to dobra myslienka, ale osobne si myslim, ze kazdy normalne
uvazujuci clovek by si mal dobre premysliet, ci si ma kupit hardware,
ktory sa da "znicit" pomocou sotware, ci sa uz jedna o nejake
neocakavane spravanie (mdk), alebo cielene (virus). U mna osobne LG
skoncilo (teda nie ze by niekedy zacalo :) ). Moj osobny nazor je ze
tato kauza uskodila skor LG ako linuxu.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky