DŮLEŽITÉ: Návod na oživení LG CDROM mechaniky

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Listopad 13 10:32:57 CET 2003

On Thursday 13 of November 2003 10:18, you wrote:
> [...]

no kazdopadne ten firmware je pro "brand LG" cdromky. S OEM verzemi treba pro
pocitace Dell to nefunguje.

A to jen tak nemluvim, to jsem vyzkousel.
Konfigurace:
LG CRD-8400B v pocitaci Dell, Celeron 500MHz, cdromka zapojena jako sekundarni
master, nabootovano do DOSu, spusten prikaz xferlg v2lglx40 -> program
nenalezl cdrom drive a ukonci se ...

Pro mne to je polovicate reseni, ale aspon neco pro nekoho.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu