DŮLEŽITÉ: Návod na oživení LG CDROM mechaniky

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Listopad 13 10:49:38 CET 2003

trosku nedomysleny nazor. kazdy hardware podporujuci flashovanie
firmwaru sa da znicit softverom. ak by som chcel spravit virus co bude
nicit napalovacky plextor (alebo lubovolne ine), analyzujem si kod ich
vlastneho flesovacieho softu a spravim na to virus. LG spravilo iba tu
blbost, ze sa to stane jedinym prikazom (ktory by nemal normalne nastat
pri cd-rom).

iko