Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Listopad 13 13:17:21 CET 2003

viem co hovorim. odisiel mi internet a anaconda zostala visiet. aj keby
sa snazilo 10x, tak na par hodin to urcite neni. za cely cas co to
spadlo sa na obrazovke nezmenil ani bit, ziadne percento, ziadna
hlaska..... NIC! to podla mna neni normalne chovanie akehokolvek programu.