!!PROBLEM!!

xkenni xkenni na seznam.cz
Sobota Listopad 8 23:11:43 CET 2003

Poradte mi prosim. Mam notebook Toshiba Tecra 510cdt a muj problem je
nasledujici:
Jakmile nainstaluji na cisty hdd windows (zkousel jsem to nekolikrat), tak
mi po instalaci zacnou nabihat a vyhodi mi  hlasku: "Chybne volani
dynamickeho propojeni VxD zarizeni 3,  sluzby B. Konfigurace systemu windows
neni platna. Spuste znovu instalaci systemu a problem opravte."
Ovsem pusteni instalace znovu vubec nepomuze a nevim co s tim. Moc dekuji za
kazdou radu, pokud jste se s necim podobnym uz setkali nebo tusite co by to
mohlo byt, tak mi prosim dejte vedet. Diky XKeNni.

xkenni na seznam.cz