Samba + POSIX ACL, e2fsck

Petr Novák petr.novak na tecom.cz
Čtvrtek Listopad 13 14:17:13 CET 2003

> Zkousel a funguje:
>
> 1. pouzijte nejnovejsi Sambu. Bud 2.2.8a a nebo 3.0. Podle
> postu do konference je v. 3.0 ok
> 2. Mam (a nejen ja) velice dobre zkusenosti s XFS (EA built
> in, quota support and much, much more), takze muzete bud
> pouzit jadro 2.4.21 a 1.3.1 XFS release patch nebo 2.4.22 a CVS patch.

Dík za odpověď,
radši bych zůstal u dlouho používaného ext2/3 , do XFS se mi nechce z
důvodů:
1. obava, že XFS v linuxu je příliš experimentální (strach)
2. kopie desítek Gb dat tam a zpátky samozřejmě s porovnáním (lenost)
3. e2fsck  hlásí chyby jen po zápisech od Samby a jen od klientů Win2k/XP,
    Win98 jsou bez problémů; musí jít o odstranitelnou chybu. (pochybnosti)
4. důvod k přechodu by byl teprve tehdy, pokud by pro ext2/3 nebylo žádné
řešení.

Musí být někde nějaká hloupá chyba, kterou dělám.
Konfihurace a kompilace jádra +ea+acl+nfsacl-.., kompilace samby 2.2.3a,
2.2.8a 3.0 podle předpisu, bez chybových hlášek, pak vše funguje jak má , až
na e2fsck.

Petr Novák

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.538 / Virová báze: 333 - datum vydání: 10.11.2003