Samba + POSIX ACL, e2fsck

Čtvrtek Listopad 13 14:42:36 CET 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 02:17:13PM +0100, Petr Novák wrote:
> Dík za odpověď,
> radši bych zůstal u dlouho používaného ext2/3 , do XFS se mi nechce z
> důvodů:
> 1. obava, že XFS v linuxu je příliš experimentální (strach)
> 2. kopie desítek Gb dat tam a zpátky samozřejmě s porovnáním (lenost)
> 3. e2fsck  hlásí chyby jen po zápisech od Samby a jen od klientů Win2k/XP,
>     Win98 jsou bez problémů; musí jít o odstranitelnou chybu. (pochybnosti)
> 4. důvod k přechodu by byl teprve tehdy, pokud by pro ext2/3 nebylo žádné
> řešení.
>
> Musí být někde nějaká hloupá chyba, kterou dělám.
> [...]

ACL na ext3 neni trivialni, takze bych se pokusil prelozit si jadro, kde
to je odladene, tj. ja bych vzal jadro z RHEL 3 (nepochybuju, ze
testovani bylo vice nez dukladne):

http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/3AS/en/os/SRPMS/

Vzal bych ze stejneho zdoje Sambu 3 (par zaplat tam take bylo):

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/pub/redhat/linux/enterprise/3/en/os/i386/SRPMS/samba-3.0.0-14.3E.src.rpm

A kdyz jsme u toho, tak take utility:

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/pub/redhat/linux/enterprise/3/en/os/i386/SRPMS/e2fsprogs-1.32-15.src.rpm

No a kdyz pak zjistite v cem byl problem, budete moct reportovat do
Debianu chybu...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz