ADSL na siti

Ing. Jakub Jelinek jelinek na goa.braillnet.cz
Čtvrtek Listopad 13 14:41:22 CET 2003

>Ked je to kvoli duplexu, tak sa to da spravit nepriamo, kedysi som nieco
take
> naprogramoval, mera to latenciu k nasledujucemu hop-u, a ked je vysoka,
tak
> "priskrti" a ked je nizka, "uvolni".

To je na me priliz slozite :)  Me jen zajima jak se ADSL chova, zda tak, ze
si nekde v dali natahne treba celou stranku a pak ji posle najednou
prohlizeci (jako funguje satelit). Nebo zda se stranky zobrazuji postupne,
tj. docitaji se obrazky a tak...
Abyste rozumeli tomu o co mi de, kdyz pustim stahovani dat pres satelit (jen
down, up jede mikrovlnkou), tak satelit ceka, az se nahraje cela stranka a
pak ji posle, pokud chce vice uzivatelu stahovat stranky, tak se vicemene
ceka az se netahnou vsechny a posle pak vse najednou... cili pokud porad
pribyvaji veci ke stazeni tak, se porad na neco ceka a za chvili to hodi GW
error (pracuje to jako proxi)
Tak jen potrebuji zjistit, zda se mi toto u ADSL nestane, to ze se to
zpomali na temer nulu mi nevadi, ale jde o to, aby to porad slo.