ADSL na siti

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 13 21:10:25 CET 2003

Dne Thu, Nov 13, 2003 at 02:41:22PM +0100, Ing. Jakub Jelinek napsal:

> To je na me priliz slozite :)  Me jen zajima jak se ADSL chova, zda tak, ze
> si nekde v dali natahne treba celou stranku a pak ji posle najednou
> prohlizeci (jako funguje satelit). Nebo zda se stranky zobrazuji postupne,
> tj. docitaji se obrazky a tak...

No jeje, tam si nekdy na obrazky pockate tak dlouho, ze prijde drive timeout
spojeni nez obrazek. Nicmene nekdy to chodi dobre, kamarad to ma a rika
rychlost nic moc, ale za ten klid, ze se muzu pripojit bez koukani na
hodinky a bez obav z toho jaka prijde faktura, tedy za predem danou cenu to
stoji.

> Abyste rozumeli tomu o co mi de, kdyz pustim stahovani dat pres satelit (jen
> down, up jede mikrovlnkou), tak satelit ceka, az se nahraje cela stranka a
> pak ji posle, pokud chce vice uzivatelu stahovat stranky, tak se vicemene
> ceka az se netahnou vsechny a posle pak vse najednou... cili pokud porad
> pribyvaji veci ke stazeni tak, se porad na neco ceka a za chvili to hodi GW
> error (pracuje to jako proxi)

Nektere satelity umi krome proxy i VPN rezim a tam se tohle nestava.

> Tak jen potrebuji zjistit, zda se mi toto u ADSL nestane, to ze se to
> zpomali na temer nulu mi nevadi, ale jde o to, aby to porad slo.

Hlavne bacha na to, jakeho pouzijete providera, nekteri maji vysoke pokuty za
dalsi sdileni linky a ti ostatni maji zase zahlcenou sit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.