ADSL na siti

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Listopad 13 21:20:09 CET 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 02:41:22PM +0100, Ing. Jakub Jelinek wrote:

> To je na me priliz slozite :)  Me jen zajima jak se ADSL chova, zda tak, ze
> si nekde v dali natahne treba celou stranku a pak ji posle najednou
> prohlizeci (jako funguje satelit). Nebo zda se stranky zobrazuji postupne,
> tj. docitaji se obrazky a tak...

Aha, oni tam maji zrejme (transparentni?) HTTP proxy, ktera vyvadi
takoveto kejkle. Na ADSL se nic takoveho normalne nepouziva, tam se
muzete s webserverem spojovat primo protocolem TCP a zadny middlebox
by nemel na aplikacni vrstve do HTTP protokolu vstupovat a prenasenymi
daty nejak manipulovat.

> ceka az se netahnou vsechny a posle pak vse najednou... cili pokud
> porad pribyvaji veci ke stazeni tak, se porad na neco ceka a za
> chvili to hodi GW error (pracuje to jako proxi)

To je tedy ale celkem na reklamaci, ze to maji takto "broken" ... nebo
nemate nejak prilis kratke timeouty? Ten error vygeneruje ta proxy,
nebo neco u vas lokalne (klient, vase proxy?)

> Tak jen potrebuji zjistit, zda se mi toto u ADSL nestane, to ze se
> to zpomali na temer nulu mi nevadi, ale jde o to, aby to porad slo.

Melo by, ale nemuzu vam za Telecom rucit, ze nebudou nejake jine
problemy :-)

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/