LILO - Win 98, Win XP a Linux

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Listopad 14 11:07:29 CET 2003

On Fri, 14 Nov 2003, Michal Poler wrote:

> potrebuji vyresit problem se zavadecem systemu. Pouzivam LILO a chci,
> aby mi zavadel Windows 98, Windows XP a Linux.

LILO vyzaduje linux, ked nieco chcete zmenit, a to mi vadilo. Skuste GRUB.
Setup:

- mbr: GRUB 0.93
- primary C: WinXP
- primary C: Win98
- extended, prvy logicky drive malicky 8mb, na nom ext2 a subory grubu
(stage1.5, stage2, menu.lst)

ked zmenim nieco na zvysku disku, bootovania sa to nedotkne (zmaznem
linux, pridam logicky drive etc.) skryvanie tych dvoch C: robi GRUB,
prikaz 'hide' a 'unhide'

najdete ho tak ze do googla napisete grub .. tusim ta disketa co je na
webe ma v menu.lst nastavene heslo "hoge", to je taky srandovny zadrhel

--
jozef  :-)