LILO - Win 98, Win XP a Linux

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Listopad 14 11:51:47 CET 2003

Dne pá 14. listopadu 2003 08:15 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> potrebuji vyresit problem se zavadecem systemu. Pouzivam LILO a chci, aby
> mi zavadel Windows 98, Windows XP a Linux.
>
> Nejdrive jsem nainstaloval Windows 98, nasledne Windows XP a pak Linux.
> Vsechno na jeden fyzicky disk. Jenze po restartu se mi v LILO objevi pouze
> odkaz na Linux a Windows XP.
>
> Windows 98 nema na disku zavadec, protoze vidi jen ten jeden oddil, tudiz
> ho pres LILO nezavedu (zkousel jsem doplneni parametru do /etc/lilo.conf,
> ale z uvedeneho duvodu bezuspesne).

> [...]

Napište mi co ukáže fdisk /dev/hda po zadání příkazu p společně s popisem, kde
co máte - pošlu Vám nastavené lilo.conf. Kdysi jsem měl na jednom kompu deset
OS, takže nepředpokládám, že tohle bude větší problém...

--
Jiří Stavinoha | CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net