Fedora - zprvzneny bind-chroot

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Listopad 14 13:34:01 CET 2003

V Pá, 14. 11. 2003 v 13:13, Milan Kerslager píše:

> Chtel bych by v kuzi nekoho, kdo ma za ukol zkontrolovat konzistenci
> systemu nebo provest upgrade, pripadne do toho neco pridat. Musi to byt
> uzasne...

Až taková situace nastane. Tzn. kvůli bezpečnostní chybě v qmailu budu
muset všechny instalace obcházet, záplatovat a rekompilovat, tak se nad
svým přístupem - tzn. nad tím, zda-li mi qmail přináší spíše úsporu času
nebo naopak práci navíc - budu muset zamyslet. Zatím jsem k tomu neměl
příčinu - důvod k údržbě prostě nebyl. Proto mi v tomhle smyslu qmail
moji práci spíše usnadnil.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX