Fedora - zprvzneny bind-chroot

Neděle Listopad 16 22:52:36 CET 2003

On Fri, Nov 14, 2003 at 01:34:01PM +0100, Mirek Petricek wrote:

> Až taková situace nastane. Tzn. kvůli bezpečnostní chybě v qmailu budu
> muset všechny instalace obcházet, záplatovat a rekompilovat, tak se nad
> svým přístupem - tzn. nad tím, zda-li mi qmail přináší spíše úsporu času
> nebo naopak práci navíc - budu muset zamyslet. Zatím jsem k tomu neměl
> příčinu - důvod k údržbě prostě nebyl. Proto mi v tomhle smyslu qmail
> moji práci spíše usnadnil.

To je velmi kratkozraky pristup. Nemame jen bezpecnostni chyby, ale i
proste chyby nebo nedostatky, ktere je obcas nutne resit. A to nejen v
samotnem programu, ale i v navazujicichc subsystemech (napr. antiviry,
pripadne ruzne nastroje na blokaci, sledovani nebo jinych on-line
cinnostech).

Krome toho - narazel jsem na to, ze bude potreba udelat jine
administrativni cinnosti, nez na ktere odpovidate - takze - neuhybejte,
prosim.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz