kernel patch otazky

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 17 13:49:28 CET 2003

> Ja a ostatni holky

:-))

> 2.4.21 je IMHO ponekud derave, ale pro aktualni jadro jsou XFS patche k
> nalezeni na ftp://oss.sgi.com/projects/xfs/download Kombinace s
> grsecurity je celkem bezproblemova, jen je nutne rucne doladit tech
> nekolik rejectu, coz neni problem.

Nevim nakolik se XFS posledni dobou zmenilo, ale kdyz jsem kdysi zkousel
na 2.4.18 kombinovat XFS a grsec, tak to po "rucnim doladeni tech nekolika
rejectu" sice zdanlive fungovalo, ale narazil jsem na podivne chovani.

Napr. v adresari, kde ACL zakazovala zapis bylo mozne vytvorit prazdny
soubor (zapsat do nej uz nic neslo). Stravil jsem pak docela dost casu
lustenim zdrojaku, problem jsem nasel a zjistil jsem, ze te merge neni
vubec trivialni. Dokonce jsem se do toho i pustil, ale pak jsem v nejakem
foru nasel cloveka, ktery to uz mel hotove, tak jsem pouzil ty jeho
patche.

Ted kdyz to je v MDK bych asi volil jejich kernel, jak uz tu ostatne nekdo
upozornil.

-- Honza Houstek