SW zvukovy mix na RH9

DukO duko na atlas.cz
Pondělí Listopad 17 14:53:17 CET 2003

Preji krasne svatecni odpoledne vsem,

  lze nejak na RH9 ("klasicka 'free' 3CD dstribuce"), kde bezi
aRTs jako soundserver primet jej, nebo to nejak obejit, aby se
zvuk choval tak, jako na w2k a vyssich? T.j. kdyz jsou dva procesy,
co neco vyluzuji, tak aby ten zvuk byl sloucen? HW to primo nepodporuje,
ale u win to nevadilo, zaridil to SW. U aRTs jsem se marne pokousel
to nejak zaridit, ale nakonec jsem to tak rozdrbal, ze jsem se radsi vartil
zpet defaultu. Vysledkem je to, ze mi, napr., prijde posta. Zahraje to,
pak si chci pustit XMMS, ale cekam 60 sekund, nez to zacne hrat a po
tu dobu se jen desim toho, aby neprisel dalsi e-mail. Je mi jasne, ze nikdo
z vas bnema kristalove koule a nesedi u meho komplu, ale ptam se proto,
jestli nekdo ma toto vyresene a jak postupoval, nebo kam se vrtnout, nebo
jestli proste musim sahnout po jinem soundserveru (kterem?).

  Diky moc,

    DukO