SW zvukovy mix na RH9

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Listopad 17 14:59:21 CET 2003

On Monday 17 of November 2003 14:53, you wrote:
> Preji krasne svatecni odpoledne vsem,
>
>   lze nejak na RH9 ("klasicka 'free' 3CD dstribuce"), kde bezi
> aRTs jako soundserver primet jej, nebo to nejak obejit, aby se
> zvuk choval tak, jako na w2k a vyssich? T.j. kdyz jsou dva procesy,
> co neco vyluzuji, tak aby ten zvuk byl sloucen? HW to primo nepodporuje,
> ale u win to nevadilo, zaridil to SW. U aRTs jsem se marne pokousel
> to nejak zaridit, ale nakonec jsem to tak rozdrbal, ze jsem se radsi vartil
> zpet defaultu. Vysledkem je to, ze mi, napr., prijde posta. Zahraje to,
> [...]

DD,

predne muzete nastavit nizsi periodu, po ktere artsd uvolni zarizeni -
podivejte se do kcontrol ...

Vas problem je v michani KDE a neKDE zpusobu pristupu ke zvuku. XMMS totiz
pristupuje primo k zarizeni a nikoliv pres artsd. Urcite existuje plugin,
ktery ten zvuk prozene pres artsd. Me to totiz takhle funguje. Podivejte se
na konfiguraci XMMS ...

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu