ceske zneni licenci

Pondělí Listopad 17 19:20:40 CET 2003

17. novembera 2003 o 15:46, Radek Vybiral píše:

> Sám jsem se setkal při překladech např. distribuce MDK s tím, že tam bylo
> umístěno celé znění licence, nejčastěji GNU.

prave pri preklade instalatora pri prilezitosti novej verzie som riesil
tuto dilemu v pripade licencie pre distribuciu ako celok. po konzultacii
s pravnikom som dospel k tomu, ze neatorizovana licencia je jednoducho
neautorizovana a je mozne ju pouzit iba ako doplnok, pricom je velmi
dobre na to jednoznacne upozornit. v pripade upozornenia na to, ze
suhlasom s prelozenou verziou sa suhlasi s originalom a uviest cestu
k tomu originalu by mohlo byt mozne poskytovat aj lokalizovane verzie
licencii..

> Pokud by měl někdo z přihlášených mohl získat fundované vyjádření z
> nějaké právní kanceláře tak si myslím, že by to bylo přínosné pro celou
> komunitu okolo Svobodného Software v ČR.

skus sa pozriet do archivu cooker-i18n kde sa to chvilu riesilo..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://c0re.phuture.sk