locale cs_CZ a padani konsole v KDE

Kroko kroko.linux.conf na centrum.cz
Pondělí Listopad 17 20:52:22 CET 2003

Dobry den preju vsem,

   mam Slack 9.1 a KDE 3.1 a kdyz zmenim v souborech: /etc/profile.d/lang.csh
setenv LANG C na setenv LANG cs_CZ a v /etc/profile.d/lang.sh export LANG=C
na export LANG=cs_CZ tak mi po naslednem restartu systemu zacne padat
konzole, proste spustim konzoli a jakmile spustim mc tak konsole spadne,
stane se to i pri treba odklepnuti obycejneho cd adresar (pokud se prepnu na
konzoli (CTRL+ALT+F6) a prihlasim se tak mi mc jede v pohode. takze si myslim
ze to pada konsole v KDE.
    No proste zajimalo by me, zda jste se s tim uz nekdo setkal a popr. jak
ste to vyresili. Diky.

   Pavel Basak.

Prosím, neposílejte mi nevy¾ádané pøílohy ve formátech
.doc, .xls a .ppt (Word, Excel, PowerPoint). Pøeètìte si
http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html