locale cs_CZ a padani konsole v KDE

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Pondělí Listopad 17 21:01:44 CET 2003

Dne Mon, 17 Nov 2003 20:52:22 +0100 napsal/-a Kroko
<kroko.linux.conf na centrum.cz> zprávu následujícího znění:

> Dobry den preju vsem,
>
>    mam Slack 9.1 a KDE 3.1 a kdyz zmenim v souborech:
> /etc/profile.d/lang.csh
> setenv LANG C na setenv LANG cs_CZ a v /etc/profile.d/lang.sh export
> LANG=C
> na export LANG=cs_CZ tak mi po naslednem restartu systemu zacne padat
> konzole, proste spustim konzoli a jakmile spustim mc tak konsole spadne,
> stane se to i pri treba odklepnuti obycejneho cd adresar (pokud se
> prepnu na
> konzoli (CTRL+ALT+F6) a prihlasim se tak mi mc jede v pohode. takze si
> myslim
> [...]

Zdravim, uz se to tu resilo a je to i na www.abclinuxu.cz, je to kvuli
fontum v kde ktery nejsou cesky, nastav si treba vsude luxi sans a u
konzole pak luxi mono a mas po problemech.

Tomas

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na